Pablito 1169 Posted January 12, 2016 Kolejny model który wytoczył się z mojej fabryki będzie w małej serii z uśmiechniętą buźką na ogonie która będzie zawierała 2 samoloty . Pierwszym z nich jest Boeing B757-200 w malowaniu brytyjskiej czarterowej linii lotniczej Thomson ,model w skali 1:300 Za jakiś czas drugi model w serii Paula kamikadze nie było w 1941 roku z tego względu że owa jednostka została stworzona pod koniec wojny w 1944 roku po słynnym strzelaniu do indyków tzn Bitwie na morzu Filipińskim ,jaki był by sens stworzenia kamikadze w 1941 roku gdy Japonia miała potężne lotnictwo i Marynarkę wojenną ,jak dla mnie żaden 3 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted January 18, 2016 I oto kolejny z serii samolotów z buźką na ogonie tym razem jest to Boeing B787-8 Dreamliner a malowaniu czarterowej linii lotniczej z Holandii Arke Fly ,model w skali 1:300 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted January 25, 2016 Długo czekał na swoją kolej na liście produkcyjnej ,aż w końcu się doczekał ,Airbus A320 w malowaniu węgierskich linii lotniczych Wizz Air ,model w skali 1:300 ,a w koło niego na drugim planie są samoloty innych linii nisko kosztowych ,dzięki którymi można się dostać na Wyspy brytyjskie między innymi co następne ,hmm w między czasie robię duży projekt ,a co do pasażerskich będą dwa modele które częścią wspólną będzie WOW 3 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted February 1, 2016 Teraz z mojej fabryki wytoczono małe Wow ,czyli Airbusa A320 w malowaniu linii lotniczej Wow z Islandii ,model w skali 1:300 A320 jest w pierwszym używanym wariancie malowania ,następny w barwach tej linii będzie w nowym wariancie kolorystycznym Następne będzie duże Wow ,poza tym napiszę pewną ciekawostkę związaną z tą linią lotniczą 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted February 4, 2016 Następnym z mojej fabryki wytoczony został Duży Wow ,a jest nim Airbus A330-300 w malowaniu linii lotniczej z Islandii Wow Air ,model w skali 1:300 ,A330 jest w drugim wariancie kolorystycznym który polegał na odwróceniu barw logo i samego kadłuba ,który wariant bardziej się wam podoba ? A teraz ciekawostka którą obiecałem ,a która dotyczy linii lotniczej ,a więc ta linia lotnicza ma bardzo ciekawe REGi czyli rejestracje : TF-SIS TF-BRO TF-MOM TF-DAD Airbus A330-300 w linii lotniczych Wow Air latał na trasach do USA i Kanady Kolejnymi modelami będą modele z linii lotniczej w której motywem przewodnim jest biały krzyż na czerwonym tle 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted February 6, 2016 W międzyczasie udało mi się skończyć duży projekt a jest nim model Myśliwca Mikojan - Guriewicz Mig-23MF Flooger ,model jest w skali 1:50 Krótka notka o Mig-23 MiG-23 (ros. МиГ-23 oznaczenie NATO: Flogger – biczownik) – radziecki jednosilnikowy samolot odrzutowy o zmiennej geometrii skrzydeł, przeznaczony do zwalczania celów powietrznych, a w wersjach pochodnych MiG-23B/BN oraz BM (MiG-23BM przyjęto na uzbrojenie pod oznaczeniem MiG-27) do atakowania celów naziemnych, w tym z wykorzystaniem uzbrojenia kierowanego. Używany głównie przez siły zbrojne ZSRR, zarówno przez wojska lotnicze WWS jak i wojska obrony powietrznej kraju PWO. Wersje eksportowe MiG-23MS i MF trafiły na uzbrojenie armii krajów Układu Warszawskiego (tylko MiG-23MF) oraz Algierii, Iraku, Kuby i Libii. Wersji myśliwsko-bombowej MiG-23BN używały Algieria, Czechosłowacja, Egipt, Etiopia, Indie, Irak, Kuba, Libia, Sudan oraz Syria. Wersje MiG-23S - jednomiejscowy samolot myśliwski napędzany silnikiem R-27 MiG-23SM - wersja o dodatkowych zamkach pod skrzydłami MiG-23M - wersja z 1975 wyposażona w silnik R-29 i lepszą awionikę MiG-23MS - wersja M , zubożona, eksportowana do państw arabskich (m.in. Syria, Irak), z radarem Sapfir-21 (używanym w MiG-21S/SM/bis) MiG-23MF - nieznacznie zmodyfikowana eksportowa wersja M , eksportowana głównie do państw bloku UW, z nieznacznie unowocześnioną awioniką, najliczniejsza MiG-23ML - wersja o poprawionych własnościach pilotażowych dzięki zmniejszeniu masy samolotu o 1250 kg (L - jak "Lekki"), z nowym silnikiem R-35 o nieco większy ciągu, ze zmodyfikowanym wyposażeniem elektronicznym MiG-23P - Odmiana wersji ML, przeznaczona dla Obrony Powietrznej ZSRR, wyposażona w radar Sapfir-23P MiG-23MLA - modyfikacja wersji ML, z nieznacznie ulepszonym wyposażeniem elektronicznym (m.in nowy termonamiernik TP-26, ulepszony radar, nowe pociski R-24 będące modyfikacją pocisków R-23) MiG-23MLD - modyfikacja wersji ML, D - jak dorabotannyj - dopracowany, z poprawioną aerodynamiką poprawiającą manewrowość samolotu MiG-23BN - wersja myśliwsko-szturmowa bez radaru, wyposażony w system celowniczy Sokół-23N, dalmierz laserowy Fon-1400, celownik bombardierski PBK-3, dzięki ściętemu nosowi poprawiono widoczność. Zbudowano 624 sztuki, głównie na eksport do Indii, Libii, Kuby, Etiopii, Syrii, Sudanu. Rozwinięciem konstrukcji jest samolot MiG-27. MiG-23U - dwumiejscowa wersja treningowa, wyposażona w silnik R-27 MiG-23UB - modyfikacja wersji U, wyposażona w silnik R-29 MiG-23-98 - zmodyfikowane eksperymentalnie w 1998/1999 r. egzemplarze MiG-23MLD z nowym radarem Moskit-23 i wskaźnikiem laserowym OLS-M. Brak produkcji/modernizacji seryjnej. Samolot jest jednomiejscowym, jednosilnikowym górnopłatem wykonanym w całości z metalu. Konstrukcja półskorupowa z duraluminium rozdzielana przy wrędze 28. W przedniej części po bokach kadłuba znajdują się dwa prostokątne wloty powietrza z płytami oddzielającymi warstwę przyścienną. Skrzydła mają konstrukcję dźwigarową z płatem o zmiennym kącie skosu skrzydeł, regulowanym ręcznie. Możliwe były trzy ustawienia płata: +18°40', +47°40' i +74°40'. W skrzydłach są klapy i przerywacze lecz nie ma lotek. Stateczniki poziome o konstrukcji płytowej o skosie 57° - przy wychyleniach przeciwstawnych spełniają jednocześnie funkcję lotek. Statecznik pionowy pojedynczy o skosie 65°, pod kadłubem znajduje się dodatkowy dodatkowy, rozkładany w locie statecznik pionowy. Podwozie przednie dwukołowe chowane do tyłu kadłuba, koła o średnicy 520 mm. Podwozie główne jednokołowe, składane i chowane do kadłuba, koła o średnicy 840 mm. Kabina hermetyzowana z fotelem katapultowym, osłona kabiny odchylana do tyłu. Przednia szyba pancerna z umieszczonym w osłonie peryskopem. Samolot wyposażony jest w jeden silnik turboodrzutowy R-29-300 o ciągu 76,4 kN (7800 kG). Silnik dwuwałowy z jedenastostopniową sprężarką, dwustopniową turbiną i regulowaną dyszą wylotową. Paliwo znajduje się w czterech zbiornikach w kadłubie i sześciu w skrzydłach. Istnieje możliwość użycia trzech dodatkowych zbiorników podczepionych pod kadłubem i stałymi częściami skrzydeł. Uzbrojenie stanowi dwulufowe działko GSz-23 i 5 węzłów na rakiety i bomby Producent MiG, Zakłady Lotnicze Irkut Typ samolot myśliwski Konstrukcja duralowa, półskorupowa, płat o zmiennej geometrii (od 16° do 72°) Załoga 1 pilot Historia Data oblotu 10 czerwca 1967 Lata produkcji 1970 - 1985 Dane techniczne Napęd turboodrzutowy Chaczaturow R-35-300 Ciąg 83,6 kN (127 kN z dopalaniem) Wymiary Rozpiętość 13,97 m - rozłożone 7,78 m - złożone Długość 16,71 m Wysokość 4,82 m Powierzchnia nośna 37,25 m² Masa Własna 10 400 kg Startowa 18 145 kg Zapas paliwa 5700 l Osiągi Prędkość maks. 2446 km/h (2,35 Ma) Prędkość wznoszenia 240 m/s Pułap 18 500 m Zasięg 3000 km Promień działania 1150 km Dane operacyjne Uzbrojenie 1 × działko GSz-23 kal. 23 mm 3000 kg uzbrojenia na 6 węzłach pod kadłubem i skrzydłami 3 Share this post Link to post Share on other sites
beatag60 2263 Posted February 6, 2016 Mocno podziwiam Twoją ogromną wiedzę i wytrwałość - wielki szacun:) Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted February 13, 2016 Z mojej fabryki wytoczyły się 2 nowe w malowaniu jednej linii lotniczej ,tym razem jest to szwajcarska linia lotnicza Swiss (kiedyś Swissair) . o pierwszym z nich napiszę trochę ,zakochałem się w tym malowaniu gdy zobaczyłem zdjęcie tego samolotu podczas lotu dostawczego w eskorcie 2 szwajcarskich F/A-18 ,samolot w tym malowaniu to istny świeżak ,dostarczony do Swiss 2 tygodnie temu Boeing B777-300ER ,model w skali 1:300 a drugim jest Airbus A340-300 ,model w skali 1:300 Kolejny model który będę robił będzie testowym w celu wyeliminowania błędu który robiłem w poprzednich modelach tego typu ,a będący preludium do budowy serii największego samolotu pasażerskiego świata w kilku pięknych malowaniach . 3 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted February 22, 2016 Po drobnym problemie z weną z mojej fabryki wytoczył się kolejny model tym razem testowy ,a jest nim Airbus A380-800 w malowaniu 1 prototypu z napisem okolicznościowym dodanym kilka lat po pierwszym locie tuż przed jednym z wielkich salonów lotniczych chyba w Paryżu ,a dlaczego to model testowy a dlatego że chciałem przetestować i wyeliminować problem z którym się wzmagałem z poprzednimi A380 jakie zrobiłem ,na szczęście problem został wyeliminowany ,model w skali 1:300 Kolejne modele to będzie uzupełnienie jednej z moich wielkich serii 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted February 29, 2016 I o to z mojej fabryki w wersji duo z mojej fabryki wytoczyło się uzupełnienie kolejnej serii a jest nią Qatar Airways series Jako pierwszy skończony został Airbus A330-200 A kolejnym jest Airbus A380-800 ,w innym niż ten którego już robiłem w barwach tej linii ,nowym odświeżonym malowaniu (można się cofnąć kilka postów wstecz i porównać ) Oba modele są w skali 1:300 3 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted March 2, 2016 Praca w mojej fabryce wre ,kolejny model wytoczył się przed hangar a jest nim Airbus A350-900 w malowaniu linii lotniczej z Wietnamu Vietnam Airlines zakochałem się w tym malowaniu tego samoloty i musiałem go mieć w swojej wielkiej kolekcji A teraz przede mną kolejny z modeli In Memorium ,którego pierwsza rocznica katastrofy niebawem będzie ,więcej napiszę w dzień rocznicy katastrofy 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted March 16, 2016 Jako że do premiery modelu rocznicowego jest jeszcze tydzień (model jest gotowy i czeka na ujawnienie ) w między czasie z mojej fabryki wytoczył się model w pięknym odświeżonym malowaniu ,a jest nim Airbus A380-800 w malowaniu linii lotniczej z Zjednoczonych Emiratów Arabskich Etihad Airways ,model w skali 1:300 Za jakiś czas pojawi się drugi model w tym malowaniu tej linii 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted March 19, 2016 I z mojej fabryki wytoczył się kolejny model tym razem jest to Boeing B777-300ER w malowaniu linii lotniczej z Zjednoczonych Emiratów Arabskich ,Etihad Airways ,model w skali 1:300 ,który samolot w tym malowaniu podoba wam się bardziej A380 czy B777 ? Co przed wami ,w czwartek premiera rocznicowego modelu a kolejnym pasażerskim którego biorę na warsztat będzie Finem z nietypowym malowaniem . 2 Share this post Link to post Share on other sites
beatag60 2263 Posted March 19, 2016 Jeju! Nie wiem,oba są świetnie pomalowane. Na upartego może A-380:) Share this post Link to post Share on other sites
anulka79 1426 Posted March 19, 2016 Wolę chyba B777! Te złote i brązowe trójkąty na ogonie są idealnie dobrane kolorystycznie. Taka mozaika wygląda ciekawie, plus złote logo... Jak przystało na Emiraty, bardzo "eleganckie" malowanie :)! Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted March 24, 2016 Czas na obiecaną premierę modelu rocznicowego . Dokładnie rok temu 24 marca 2015 światem lotniczym wstrząsnęła katastrofa lotnicza ,gdy Airbus A320 linii Germanwings noszący Reg D-AIPX wykonujący lot z Barcelony do Dusseldorfu ,na pokładzie znajdowało się 144 pasażerów 2 pilotów i 4 członków personelu pokładowego ok 10 40 zniknął z ekranów radarów uderzając o jeden ze szczyt Alp Prowansalskich ,zginęli wszyscy znajdujący się na pokładzie samolotu ,po uderzeniu ze skałami z prędkością 700 km/h samolot rozpadł się na drobne kawałki ,na początku katastrofa sprawiała wrażenie normalnej ,do czasu gdy ujawniono że stała się świadkiem kolejnym w historii lotnictwa samobójstwa pilota .Zrobieniem modelu samolotu uczestniczącego w tej katastrofie składam Hołd dla załogi i pasażerów lotu numer 4U9525 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted March 26, 2016 Z mojej fabryki wytoczył się kolejny model ,a jest nim Airbus A350-900 w malowaniu linii lotniczej z Finlandii Finnair w okazjonalnym malowaniu aliansu zrzeszającego linie lotnicze (jednego z kilku które są ) One World ,model w skali 1:300 Model który prezentuje jest drugim egzemplarzem A350-900 dostarczonym Finnair oznaczony REGiem OH-LWB obecnie na linii produkcyjnej mam ostatnią odsłonę serii A380 w pięknych malowaniach 3 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted March 30, 2016 Kolejny model ukończony tym razem jest to Airbus A380-800 w malowaniu południowokoreańskiej linii lotniczej Asiana Airlines ,model w skali 1:300 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted April 4, 2016 Z mojej fabryki wytoczył się kolejny model tym razem jest to Boeing B777-300 w malowaniu linii lotniczej z Hong Kongu Cathay Pacyfic ,model standardowo w skali 1:300 Jeśli chodzi o tą linię lotniczą będzie coś więcej co niebawem zobaczycie 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted April 8, 2016 Z hali mojej fabryki wytoczył się kolejny model ,tym razem jest to Airbus A-350 a nowym odświeżonym malowaniu linii lotniczej Cathay Pacyfic z Hong Kongu (B777 który zrobiłem wcześniej jest w poprzednim malowaniu tej linii więc można porównać które ładniejsze ) ,a następny będzie model w bardzo ładnym malowaniu linii Cathay Pacyfic . 2 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted April 10, 2016 A teraz czas na model które bardzo lubię ,tzn ze specjalnym malowaniem a jest nim Boeing B777-300ER w malowaniu linii lotniczej Cathay Pacyfic z Hong Kongu a specjalnym malowaniu Asia world city ,na drugim planie jest Boeing B747-400 w tym samym malowaniu który kiedyś zrobiłem ,oba są w skali 1:300 3 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted April 25, 2016 Nadrabiam ponad 2 tygodniowe zaległości ,przez ten czas zrobiłem 2 nowe modele pierwszy z nich był testem co będzie jak zrobię modele w skali 1:300 z formatu A4 do formatu A3 ,i o to wynik owego testu ,Lockheed C-69 ,wojskowa wersja samolotu pasażerskiego Lockheed Constelation ,pieszczotliwie nazywany przez pilotów Conie ,skala ok 1:250 3 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted April 25, 2016 Oki jeszcze jeden zaległy model wieńczący moją serię Fly Emirates ,długo na niego czekałem aż ktoś go zrobi i w końcu jest Boeing B777-300ER w malowaniu linii lotniczej Emirates Airlines ,model w standardowej dla mnie skali 1:300 3 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted April 27, 2016 Moja fabryka jest bardzo płodna ,lista produkcyjna jest realizowana w 100 % kolejnym modelem który wytoczył się dziś z mojej fabryki jest Boeing B787-9 w malowaniu holenderskich linii lotniczych KLM ,model w standardowej skali 1:300 ,w między czasie tworzy się pierwsza odsłona Tora Tora Tora 7.12.1941 i będzie kolejna 3 samolotowa seria z pod znaku czerwonego liścia klonowego ,takie są plany mojej fabryki na najbliższy czas 4 Share this post Link to post Share on other sites
Pablito 1169 Posted April 30, 2016 Czas na kolejną trzy samolotową serię tym razem z pod znaku czerwonego liścia klonowego Pierwsza część owej serii to Boeing B767-200ER w malowaniu kanadyjskiej linii lotniczej Air Canada ,model w skali 1:300 ,Boeing B767 jest w starym malowaniu linii Air Canada ,za jakiś czas odsłona druga i trzecia 3 Share this post Link to post Share on other sites