Taiteilija

Bieżące newsy

O fuuu salimakowe mentosy >.< . Co do naszych odcinków to ten nic nowego nie wniósł. Czekam na następny odcinek 8)

Salimakowe mentosy oddajcie mi to. :rolleyes: Kocham wszystko co smakuje jak salmiakki.

Co do Floor, wydaje mi się tak ciepłą, pozytywną osobą że mam ochotę kochać ją jeszcze bardziej. Jej uśmiech, jest całokształt sprawia że nie da się jej nie lubić. :sleepy:

• Like 2

Sposób, w jaki Floor mówi seuravaa - bezcenne. ♥

To już chyba nawet ja mówię to lepiej, ale co tam. I tak jest cute :>

Floor, zna się na samochodach jeździ Audikiem najlepszą marką samochodu. ♥ A nie jak inne gwiazdeczki beznadziejnym BMW :D

Pewne tlumaczenie wywiadu Marco na angielski na temat plyty ;)

Rumba magazine asked from Marco about the vocal recordings after they were finished:

http://www.rumba.fi/...ansenin-kanssa/

How would you describe Floor's working in the studio compared to previous singers?

Quite honestly, I have to say I haven't been there following former singer's recording sessions. This time the difference was that there were actually two singers present in the studio all the time. While the one was singing the other one was thinking behind the glass what kind of harmony could fit in with it. We took turns singing the vocal parts and after that we had a dialogue how we could make the songs even better.

NW's characteristic has been alternating between female and male voices. What kind of a duet partner Floor was?

All of us have our own kind of voices. Still we got our sounds fit well together. Though I have to admit that some of us are little louder than others, so we had to adjust our volume levels a little. All in all everything went really naturally and just as naturally I always had the lower voice and Floor had the higher one.

That co-operation should be heard clearly on the album.

"Anyway,how would you compare this recording to the previous albums? Earlier NW records have become more bombastic album by album. Are you going to continue with this style or are you trying to 'slow' things down?"

You can find calmer moments on this album but the fact is the bombast is the trademark of this band. And you'll certainly find epicness from this album. When we have discussed with each other we have found that this album is considerably more band oriented than before. Of course you can find choir and orchestra there but perhaps they serve the band playing slightly better than before.

• Like 5

Kolejny,live clip tym razem Last Ride Of The Day :) :

(nie wiem czemu ale nie chce pokazać video , musi być w linku :P )

• Like 2

Czy ja dobrze rozumiem? Utwór zamykający (pewnie ten 30 minutowy) ma 430 ścieżki i waży 55gb!?

Ciekawe jak będą go grali na koncertach. :) Podejrzewam, że tylko wybrane rozdziały (chyba ma ich być 5).

55gb?! :O

No cóż miał to być najdłuższy utwór w historii zespołu i mamy :)

To chyba będzie najdłuższy i najcięższy utwór :D

No niby tak ale Pip nie napisał tym skrótem gb tylko gig może to coś innego znaczy tak myślałem :P Pewnie teraz ten kawałek mixują bo by o nim nie wspomniał właśnie teraz ;)

Po miksie chyba pliki zajmują mniej miejsca, więc wiecie... Nie będzie aż tak źle. ;)

Jak mniej miejsca? To nie bedzie tego 20sto paro trwającego numeru??

Pytanie brzmi: co ma czas trwania utworu do jego rozmiaru?

Tak naprawdę, to długość nic nie ma do rozmiaru :)

To wszystko zależy od ilości ścieżek i to wszystko.

Ostatnio ogarniałam poszczególne rozmiary utwór NW i podam przykład:

Utwór z DPP "Meadows Of Heaven" trwa 7:11, a utwór z CC "Bless The Child" trwa 6:45

Który więcej waży? Odp brzmi "Bless The Child"

A dlaczego?

Ma więcej ścieżek niż MOH. Tak niestety jest. :)

Żeby tylko jakość szła w parze z ilością...

Eee, w sumie pewnie tak będzie. Przynajmniej tak myślę. Tuo zdolny. A ja jestem optymistką. I wyczuwam coś epickiego :3

Tylko zwiększają moją ciekawość takimi niusami, wredni jedni.

• Like 1

Find The Origin jakoś mi nie pasuje na tytuł płyty, mam nadzieję, że będzie inny :P Choć do tej muszelki pasuje, może tematem płyty będzie powstanie świata wg Tuomasa :D

Nie sądzę, żeby to był tytuł albumu (chociaż może... who knows?), ale nie wykluczam, że może być to tytuł piosenki, lub nazwa trasy. Na koszulce mamy amonit (prawdopodobnie), czyli takiego prehistorycznego ślimola, a to oznacza, że album (zważywszy na to, że Tuomas chciał zostać biologiem, a do tego biologiem morskim) może być o początkach życia biologicznego na Ziemii. Biorąc pod uwagę prace Dawkinsa... jest ewolucjonistą i zoologiem (między innymi), więc spodziewajmy się albumu naukowego, a konkretnie biologicznego o, wspomnianych przeze mnie, początkach życia, o tym skąd się wywodzimy: my i całe reszta żyjątek (to sugeruje napis na koszulce: "Odnajdź miejsce/Dowiedz się skąd pochodzisz").

Brzmi nudnawo? Ale muzyka to nie podręcznik od biologii! Szkoły bardzo spłaszczają ciekawe fakty naukowe i przez to wielu będzie sądzić, że słowo "nauka", lub "biologia" jest synonimem słowa "nuda" i "monotonia", ale przecież nauka jest ciekawa! To kwestia sposobu w jaki jest nam podana. Znając patetyczny i dość energiczny, charyzmatyczny styl Tuomasowej muzyki, możemy się spodziewać (mam nadzieję) nauki w takiej formie, w jakiej powinno się ją serwować; przystępnej, ciekawej, zachęcającej i rozwijającej.

Czekam z niecierpliwością! :)

• Like 3

Luzne rozmyslania.

Coraz bardziej przypomina mi to Epike.

"We are searching for the Origin" - Sense Without Insanity

Find the Origin moze byc czescia tekstu, tytulem utworu. Mnostwo opcji, malo konkretow.

• Like 1