Jump to content
NightwishAnka

Ulubiony aktor?

Recommended Posts

Nie znam się na aktorach ani filmach i niewielu bym poznała, ale moim ulubieńcem po wsze czasy jest Johnny Depp ♥

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sir Christopher Lee

Sir Ian Mckellen

Viggo Mortensen

Michael Sheen

Orlando Bloom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na najbardziej lubię Johnnego Deppa i jeszcze Garego Oldmana,Alana Rickmana i ogólnie wszystkich aktorów z Harry Pottera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co powiesz o Viggo Mortensenie? :)

 

Road+Press+Conference+2009+Toronto+International+qkGnmiC_jgkl.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oldman jest fajny w "Piątym Elemencie" :3 A Viggo znam tylko z LOTRa. A tam zagrał... Dobrze. Może jakby miał ciekawszą, bardziej ekscentryczną rolę, mogłabym ocenić jego umiejętności aktorskie :D Blooma widziałam w Piratach i LOTRze, jest ładny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milla - z Viggo poleam G.I. Jane ;) tam jest "bardziej ekscentryczny" xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uważam, że jest ładny :P, ale że w Piratach gra szlachetnego idiotę to sympatią go raczej nie darzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Johnny Depp - za wszechstronność aktorską, potrafi dopasować się do każdej roli. Moja ulubiona kreacja Deppa:

Ichabod w Jeźdźcu bez Głowy i Jack Sparrow w Piratach. Normalnie majstersztyk, uwielbiam go :) Oprócz talentu, mega przystojny ;p

2. Tom Hanks - każdy film jaki oglądałam z jego udziałem jest godny polecenia. Rola Forresta Gumpa mówi sama za siebie :)

3. Freddie Highmore - jako dziecko potrafił wzruszać :) dobra rola w August Rush i Marzycielu.

4. Heath Ledger - Joker :D... i za te jego śliczne loczki ;p