Jump to content
Sign in to follow this  
beatag60

Praca w sieci

Recommended Posts

Czy ktoś z Was próbował, znajomy może? Wasze opinie, doświadczenia, opcja godna polecenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie praca w internecie, przez internet- wszelkie opcje? Są różne ogłoszenia, jestem ciekawa czy "to działa"?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy od punktu siedzenia. :)

 

Jestem grafikiem - freelancerem i działam przez internet, więc siłą rzeczy jest to praca w sieci. Dla mnie to wygoda - pracuję na spokojnie w swoim domu i wysyłam grafiki mailem. :) Wadą jest na pewno brak bezpośredniego kontaktu z ludźmi... No, ale przynajmniej praca idzie bo jak się rozgadam to już w ogóle... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak przyjąć taki punkt widzenia to ja też pracuję "w Internecie", bo udzielam przez Skype'a lekcji angielskiego "1 na 1". Całkiem ciekawe i z pewnością mniej stresujące niż stanie na środku sali przed ludźmi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Internet na pewno wiele ułatwia w kwestii prowadzenia niektórych rodzajów działalności, np. w handlu - jeśli postawić na sprzedaż wysyłkową mamy raz, że szersze grono odbiorców, dwa - odpadają nakłady na utrzymanie lokalu, wystarczy jakieś miejsce na magazyn i już. Sama nigdy nie próbowałam, ale wiem, że zarobić się w ten sposób da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeglądam oferty zarobkowania w internecie. Niektóre są dość oczywiste inne wymagają wiedzy i doświadczenia. Garstka moich znajomych próbowała dorobić w ten sposób, nikt jednak nie utrzymał takie pracy na dłużej. Czy znacie opinie o takiej formie zarabiania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×