Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/01/17 in all areas

  1. 1 point
    Serce mówi, że End of an Era, a rozum, że Vehicle of Spirit. Niemniej oddałem głos na EoaE. ;)
  2. 1 point
    Dlatego czekamy na deklarację reszty chętnych osób, bo przy zapytaniu o salę, trzeba będzie podać orientacyjną ilość uczestników. Jeśli padnie jakaś kwota do zapłaty, to musimy się zastanowić, czy damy radę. Jest jeszcze jeden problem. Budynek zlokalizowany jest bezpośrednio przy trasie szybkiego ruchu i jest to mało klimatyczne miejsce :(. W salce nie ma zbyt dobrych warunków do noclegu. Są tylko jakieś stoły, krzesła, kuchnia (mam nadzieję, że działa) i nic więcej. Skąd wziąć sprzęt grający? Przydałaby się jakiś, np."wieża", a ja mam tylko kino domowe, raczej ciężko będzie je uruchomić gdzieś poza domem. Dlatego wciąż szukam alternatywy, gdyby ta remiza nie wypaliła. Znalazłam jeszcze coś takiego: http://www.pub-przejscie.pl/Imprezy-firmowe Tylko czy zdołamy znaleźć chętnych 20 osób? W sumie w Warszawie do zorganizowania tego typu imprezy trzeba mieć minimum 15-20 osób. Koszt byłby podobny, ale za to fajniejsze otoczenie, menu i inne możliwości. Wtedy trzeba dla całej grupy znaleźć noclegi, ale to już niewielki problem, bo znam hostel w samym Centrum, gdzie można przenocować już od 50 zł. Także przy organizacji zlotu w stolicy trzeba liczyć ok. 150 zł za lokal/osoba + ok.50-60 zł najtańszy nocleg. Co Wy na to :)?
  3. 1 point
    Jeśli zlot byłby w okolicach Warszawy, to mogę zaproponować gdzieś w moich stronach, bo to tylko 40 km od stolicy i miałabym większe możliwości organizacyjne. Mogę się rozejrzeć za jakąś salą, ale wiecie, że to pociągnie za sobą dodatkowe koszty. Lokale w mieście i tak raczej będą żądać dużo większych pieniędzy za organizację takiego spotkania, a nam przecież nie chodzi o komfortowe warunki, specjalną oprawę i jakieś inne atrakcje. Sami sobie stworzymy klimat i zadbamy o dobrą zabawę, wzorem spotkania sprzed dwóch lat. Najlepiej gdyby zlot doszedł do skutku jeszcze we wrześniu, najpóźniej w pierwszej połowie października. Mogę zapytać w pobliskiej sali OSP (zwanej remizą), czy mogą/chcą wynająć lokal na takie potrzeby. Jeśli się zgodzą, to będę negocjować termin i opłaty. Chyba, że macie jakieś inne propozycje, pomysły, kontakty, ew. miejsce do organizacji spotkania :)?
  • Member Statistics

    • Total Members
      1166
    • Most Online
      1079

    Newest Member
    Miltonreinc
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.