Lucid Dreamer

End of Dream

End of the Dream is a female-fronted metal band that was formed in 's-Hertogenbosch in the Netherlands in 2013, by vocalist Micky Huijsmans, guitarist/keyboardist Armen Shamelian and guitarist Robin van Ekeren. They started writing and recording their own music and creating their own sound. They were joined by Belgian drummer Pieter Driesen in 2013, and in January 2014 bassist Tim van den Hooven completed the line up and the band started working on the production of their first studio album.

In August 2014 End of the Dream started recording their debut album "All I Am" in Sandlane Recording Facilities with producer Joost van den Broek (ex-After Forever). Pieter Driesen, who can still be heard on the album, was succeeded by Pim Geraets in December 2014.

End of the Dream self-released their debut album "All I Am" on 24 March 2015. The album was well-received by the media and fans.

W Maju,obecnego roku zespół wydał drugi album "Until You Break" i moim zdaniem płyta jest lepsza od debiutu :)

Poniżej tytułowy,pierwszy singiel promujący owe wydawnictwo oraz numer Delife ;)

Mam takie jednak niejasne wrażenie, że mimo anglicyzacji języka polskiego i Internetu, na tym forum jednak mimo wszystko chyba piszemy po polsku, a cytaty wypadałoby jednak oznaczać jako cytaty i - jeśli mają stanowić główną treść posta, zwłaszcza posta zakładającego jakiś temat. Nie ma na forum obowiązku porozumiewania się w języku angielskim. Może się czepiam, ale to jednak już trochę przesada.

Odnośnie zespołu: wyłączyłam po kilku sekundach, kiedy intro brzmiało niemal identycznie, co do What You Want Evanescence, a głos wokalistki okazał się jakiś pusty, bezbarwny. Jeśli to ma być singiel promujący zespół jako pierwszy, to powinien chyba coś urywać, a nie urywa - uderza tylko banalnością. Może jestem za wybredna, ale jak dla mnie zapowiada się kolejny z tych odtwórczych zespołów, których może i da się posłuchać, ale nic nowego nie wnoszą.

• Like 2

Trochę mi się ten zespół kojarzy z Lacuną Coil, której nie cierpię. :')